19 Temmuz 2007 Perşembe

hoşgeldiniz meşeler, mandalinalar ve kestane!


ağacım ile yaşadığımız sıkıntılı günlerden sonra tekrar merhaba arkadaşlar. uzun bir süredir yazmıyordum çünkü kedi kumundan olsa gerek ağacın bir bölümünde kurumalar bağlamıştı. bunun üzerine bir acil eylem planı geliştirerek yanda gördüğünüz üzere birkaç adet saksı edindim ve ağacı küçük saksısından alıp tamamen toprağın içine bu saksılardan birine yerleştirdim. ağacın bundan sonraki halinin fotoğraflarını en kısa sürede yerleştireceğim merak etmeyin :)


gelelim asıl büyük habere. ufak bir araştırma sonucu elde ettiğim çok minik altı yeni meşe fidanım daha oldu. tabi geldiklerinde burda gördüğünüz gibi anadan üryan değillerdi :) poşette gelen fidanları saksılarına aktarırken çekilen bu fotoğraftan bir süre sonra aşırı sıcaklar ve benim yoğun iş tempom nedeniyle sanırım en sağda gördüğünüz fidanın kurumasına sebep oldum. fakat zaten uzun, çelimsiz ve rengi daha sarıya yakın olduğundan böyle oldu. gerçi fotoğrafta sarı çıkmışlar ama şu an oldukça yeşiller ve yeni yapraklarını açtılar.

bunlardan başka bir kestane ve iki adet mandalina ağacı daha edindim. gerçi mandalina geldiğinde bir taneydi fakat dibindeki otları ayıklarken iki gövde olduğunu gördüm ve biraz uğraştıktan sonra iki ayrı kökte iki ağaç olduğunu anladım. şu an onlar da balkonumda sıcaklarla mücadele ediyorlar. bir ara üzerine böcekler belirdi ama onlar da sıcaklara dayanamayıp daha serin iklimlere göç ettiler herhalde :)

yakın zamanda hepsinin en taze fotoğraflarını yayınlayacağım. şu an evde pek aydınlık vakit yakalayamadığım için fotoğraf çekemiyorum.

ve yazmayı bırakmadım arkadaşlar, ilginiz için teşekkür ederim...

Hiç yorum yok: